dilluns, 3 d’agost del 2009

Benvinguts al bloc de Plou Com Mai

S'inicia el bloc dels "Plou". La majoria de gent que visiteu aquest bloc en aquest moment és perquè ens heu sentit en algun concert o algú us ha regalat algun dels nostres CDs. Afortunadament, us ha agradat!

L'objectiu del bloc és que vosaltres feu comentaris sobre els concerts, propostes sobre llocs on us agradaria que anéssim a tocar... en general, dialogar i compartir amb vosaltres sobre la música que fem.

Volem que aquest sigui un espai interactiu i amb llibertat d'expressió (sense oblidar el respecte envers les opinions dels altres) i us convidem a que ens feu arribar les vostres opinions, que son molt valuoses per nosaltres.

Gràcies per visitar-nos,


Plou Com Mai

9 comentaris:

  1. Endavant nois!!!, que ploguin els comentaris !!!

    ResponElimina
  2. Aquesta nit anem a al concert de Llorenç tota la tropa.
    Endevant nois, sou una canya !!!

    ResponElimina
  3. Molt bé el concert de Llorenç. Molta gent y molt entregada. Una mica tard l'hora del concert, pero... va valdre la pena.
    Felicitats nois !!!

    ResponElimina
  4. Epa nois!!! A veure si fem una mica d'entrega en aquest bloc. Que està una mica mort, no???

    Ens veiem en el concert de Torredembarra.

    A muerte!!!!

    ResponElimina
  5. Ens veiem divendres al papiolet!!!
    Salut i r´n r

    ResponElimina
  6. Felicidades por la entrevista de Ràdio 4. VIVAN LOS PLOU !!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Hola nois,
    us he escoltat pel Catalunya Express de Ràdio 4 i la veritat és que m'heu agradat molt. Teniu un so fresc, jove i potent, i les lletres que he escoltat una mica eren prou interessants. Es nota molt que en el so hi teniu la ma dels Lax'n.
    Bé, endavant i ànims nois.
    Salutacions

    ResponElimina