dilluns, 3 d’agost del 2009

Benvinguts al bloc de Plou Com Mai

S'inicia el bloc dels "Plou". La majoria de gent que visiteu aquest bloc en aquest moment és perquè ens heu sentit en algun concert o algú us ha regalat algun dels nostres CDs. Afortunadament, us ha agradat!

L'objectiu del bloc és que vosaltres feu comentaris sobre els concerts, propostes sobre llocs on us agradaria que anéssim a tocar... en general, dialogar i compartir amb vosaltres sobre la música que fem.

Volem que aquest sigui un espai interactiu i amb llibertat d'expressió (sense oblidar el respecte envers les opinions dels altres) i us convidem a que ens feu arribar les vostres opinions, que son molt valuoses per nosaltres.

Gràcies per visitar-nos,


Plou Com Mai