L'objectiu del bloc és que vosaltres feu comentaris sobre els concerts, propostes sobre llocs on us agradaria que anéssim a tocar... en general, dialogar i compartir amb vosaltres sobre la música que fem.
Volem que aquest sigui un espai interactiu i amb llibertat d'expressió (sense oblidar el respecte envers les opinions dels altres) i us convidem a que ens feu arribar les vostres opinions, que son molt valuoses per nosaltres.
Gràcies per visitar-nos,
Plou Com Mai