L'objectiu del bloc és que vosaltres feu comentaris sobre els concerts, propostes sobre llocs on us agradaria que anéssim a tocar... en general, dialogar i compartir amb vosaltres sobre la música que fem.
Volem que aquest sigui un espai interactiu i amb llibertat d'expressió (sense oblidar el respecte envers les opinions dels altres) i us convidem a que ens feu arribar les vostres opinions, que son molt valuoses per nosaltres.
Gràcies per visitar-nos,
Plou Com Mai
Endavant nois!!!, que ploguin els comentaris !!!
ResponEliminaDoncs vinga! que ploguin!!!
ResponEliminaAquesta nit anem a al concert de Llorenç tota la tropa.
ResponEliminaEndevant nois, sou una canya !!!
Molt bé el concert de Llorenç. Molta gent y molt entregada. Una mica tard l'hora del concert, pero... va valdre la pena.
ResponEliminaFelicitats nois !!!
Epa nois!!! A veure si fem una mica d'entrega en aquest bloc. Que està una mica mort, no???
ResponEliminaEns veiem en el concert de Torredembarra.
A muerte!!!!
visca els plouuuuuuuuuuuuuu
ResponEliminaEns veiem divendres al papiolet!!!
ResponEliminaSalut i r´n r
Felicidades por la entrevista de Ràdio 4. VIVAN LOS PLOU !!!!!!!!!!!!!
ResponEliminaHola nois,
ResponEliminaus he escoltat pel Catalunya Express de Ràdio 4 i la veritat és que m'heu agradat molt. Teniu un so fresc, jove i potent, i les lletres que he escoltat una mica eren prou interessants. Es nota molt que en el so hi teniu la ma dels Lax'n.
Bé, endavant i ànims nois.
Salutacions